Så får du fans!

Hur får man fans och hur får man sina fans att vilja prata om en med andra? Hur vet man vad ens varumärke är och hur använder man det för att få en långsiktigt hållbar fanbase? Vi pratar om användbara kanaler och hur man skapar engagerande innehåll genom att dela med sig av material från de olika sammanhang man befinner sig i som artist.

 
 
 
 
 

Mer från denna serie!

 

Så får du branschen att vilja jobba med dig!

Hur säljer man in sitt varumärke så att man får jobb? Denna gång talar vi om hur man genom sin kommunikation skapar, utvecklar och behåller relationer till musikbranschens olika aktörer - bokare, agenter och musikarrangörer – för att öka chanserna till gig och representation.

Hur talar man med media och vilket material behöver man för att närma sig media? Hur skriver man en pressrelease som väcker medias intresse? I den avslutande delen av vår PR-utbildning pratar vi om hur man får synlighet inom olika mediakanaler och hu

Så får du publicitet!

Hur talar man med media och vilket material behöver man för att närma sig media? Hur skriver man en pressrelease som väcker medias intresse? I den avslutande delen av vår PR-utbildning pratar vi om hur man får synlighet inom olika mediakanaler och hur man skapar och utvecklar långvariga medierelationer.